La nostra política de devolució i devolucions té una durada de 30 dies. Si han passat 30 dies des de la vostra compra, no us podem oferir un reemborsament o canvi complet.
Per ser elegible per a una devolució, el vostre article ha d’estar en les mateixes condicions en què el vau rebre. Per qualsevol altre problema contacteu directament a info@novo.cat o venint a la botiga de Mataró.
Per completar la devolució, necessitem un rebut o un comprovant de compra.
Si us plau, no envieu la vostra compra al fabricant.
Hi ha determinades situacions en què només es concedeixen reemborsaments parcials:
- Qualsevol article que no estigui en el seu estat original, estigui danyat o falten peces per motius no deguts al nostre error.
- Qualsevol article que es retorni més de 30 dies després del lliurament
Reemborsaments
Un cop rebuda i inspeccionada la vostra devolució, us enviarem un correu electrònic per notificar-vos que hem rebut l’article retornat. També us notificarem l’aprovació o el rebuig del vostre reemborsament.
Si s’aprova, es processarà el reemborsament i s’aplicarà automàticament un crèdit a la targeta de crèdit o al mètode de pagament original, en un termini de no més d’una setmana.
Reemborsaments tardans o que falten
Si encara no heu rebut cap reembossament, primer torneu a comprovar el vostre compte bancari.
A continuació, poseu-vos en contacte amb l’empresa de la vostra targeta de crèdit; pot passar un temps abans que el reemborsament es publiqui oficialment.
A continuació, poseu-vos en contacte amb el vostre banc. Sovint hi ha un temps de processament abans de publicar un reemborsament.
Si heu fet tot això i encara no heu rebut el reemborsament, poseu-vos en contacte amb nosaltres a info@novo.cat
Cambis
Només substituïm els articles si estan defectuosos o danyats. Si necessiteu canviar-lo pel mateix article, envieu-nos un correu electrònic a info@novo.cat i envieu-lo a: Carrer sant benet 36 , 08302 Mataró.
Devolucions d’enviament
Per tornar el vostre producte, heu de enviar el vostre producte a: Carrer sant benet 36 , 08302 Mataró i si no podeu heu de trucar a 937 981 75 per a que us indiquem com procedirem.
Seràs responsable de pagar les teves pròpies despeses d’enviament per retornar el teu article. Les despeses d’enviament no són reemborsables. Si rebeu un reemborsament, el cost de l’enviament de devolució es descomptarà del vostre reemborsament.
Depenent del lloc on viviu, el temps que pot trigar a arribar-vos al vostre producte intercanviat pot variar.
Si torneu articles més cars, podeu considerar utilitzar un servei d’enviament amb seguiment o comprar una assegurança d’enviament. No garantim que rebem el vostre article retornat.
Necessites ajuda?
Contacta amb nosaltres a info@novo.cat per a preguntes relacionades amb devolucions i devolucions.